timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


újjászületés

jó régen nem írtam már a blogot.....

de most pótook picit;)

mivel anyagi okokból nem tudtam Rozit lábra állítani arra gondoltam,hogy az idén még belepirítok az FWD katba...hátha Sanya fényt kap végre:DDD

láttátok már,hogy a hajtáslánc kezd összeállni...sikerült elég erős komponenseket összeszedni...egyetlen egy dolog nem volt még meg ezen a vonalon ez pedig a kuplung.....
szét is néztem mik a hírek...kéttárcsás cuccot nem akartam nagyon,mert olyan ami egy az egyben használható nem volt (azóta már találtam potom 2000$+mire hazaér) és ezalá a váltó alá már 240mm kuplung jár gondoltam még jó lehetek egy tárcsával is talán....
AP kilőve mert amit csinál nekem kicsi kapacitású...(430NM garantált)
Sachs viszont csinál olyan egytárcsásat amit 600NM-ig garantál(ezek elmennek olyan 700-ig is)...maradt is ez a cucc...ime:

a képen látható lendkerék picit módosult azóta és ez lett:

 

ezze ezt a dolgot megoldani látom egyenlőre...

ami még mindenképp kell,ha versenyt szeretnék....az a tapadás...........:)

2008-ban már állandó küzdelem volt a gumikkal.......mindik szűkös volt a helyem...:)))
így hely kellett....úgy döntöttem,hogy hasonló megoldást keresek mint  Sanya Red Rocket-je...
a sárvédőknek és a doblemez egy részének mennie kell!!!!
normális méretű gumikat kell használnom...ki kell szélesítenem az autót
nem kevés időbe került a dolog de félkészen már tudok mutatni képeket innentől nekem van több dolgom az autóval........

A jó tapadáshoz a jól kiválasztott gumi felni kombó is hozzájárul....
sikerült beszereznem egy pár Centerline Convo 9*15 felnit(5kg)
és vettem mellé kettő 10*26" M&H Racemaster gumit...
remélem ezzel sikerül közelebb kerülnöm az élmenőkhöz:))

nagyon sok munka van még az autón....motorfelfüggesztés nulla,féltengelyek nulla,hidrokuplung nulla,nagyon sok cuccot átalakítani....nem tudom mikorra lesz ez kész,de igyekezni fogunk azért...

Hölgyek Urak...egyenlőre ennyi......megyek dolgozni:DDDDDD








Egyéni rekordom
9.78 @ 238
Gyorskeresés
A versenyautóm
Ford Fiesta mk3
2.0Zetec turbo
JE dugók
Eagle hajtókarok
portolt polírozott nagyszelepes hengerfej
Garrett gt35r
Motec ECU
1600ccm injektorok
2 db Bosch 044 motorsport pumpa
egyedi rallycross style leömlő
egyedi szívósor
Sachs racing kuplung


                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!


Fatal error: Uncaught Error: Call to undefined function mysql_query() in /data/webhosting/timeslip.hu/www/jobboldal.php:327 Stack trace: #0 /data/webhosting/timeslip.hu/www/keret_vege.php(16): include() #1 /data/webhosting/timeslip.hu/www/blog.php(1128): require('/data/webhostin...') #2 /data/webhosting/timeslip.hu/www/404.php(282): include('/data/webhostin...') #3 {main} thrown in /data/webhosting/timeslip.hu/www/jobboldal.php on line 327